Un nou espai per una gran comunitat
Des dels inicis de Krisol, l’atenció a la infància, a les seves necessitats i al seu acompanyament ha estat el centre de tot el projecte educatiu.
Les famílies i el claustre de mestres conformem una sèrie de cercles que envolten amorosament aquest centre i que van aportant el que cal en cada moment.
Aquesta comunitat que conformem Krisol hem transitat diferents moments i situa cions al llarg dels dinou anys d’existència, i ara, arribant al 20è aniversari ens trobem amb la necessitat de créixer, també en l’espai físic.
Els nous Espais
Superfície de la finca:
14.668 m²
Superfície construïda (ús docent):
500 m² + 340 m²
Superfície construïda (altres usos):
400 m²

Recapte de fons
Objectiu: 500.000 €
Formes:
· Donacions de les famílies i mestres.
· Donacions externes.
· Préstecs de la comunitat escolar.
· Préstec bancari.
· Esdeveniments, activitats i altres.


Homologació de secundària.
Homologació d’infantil.
Pati / Espai joc lliure / Jardí i hort.
Accessibilitat, accés directe a exteriors.
Creixement, altres usos i activitats.
Cultura, conservació de patrimoni.
Ampliació de la primària a Can Balet (Villa Matilde).



La Fundació per l’impuls de l’antroposofia
La creació de la Fundació per l’Impuls de l’Antroposofia recull als seus interessos fundacionals, entre d’altres, donar suport a l’Escola Krisol-Waldorf SCCL.
D’aquesta manera es poden adreçar les donacions per al nou projecte escola:
Aportacions al projecte de Nova Escola
Seran destinades al lloguer, adequació i manteniment dels nous espais, etc. que permetran continuar amb el desenvolupament del currículum Waldorf al complet a la nostra escola.
1. Cada donació s’haurà de realitzar mitjançant transferència bancària al compte de la Fundació per l’Impuls de l’Antroposofia
ES21 2100 0815 5102 0121 1580
Especificant en el concepte: “Krisol Nova Escola, nom i cognom”.
2. S’ha de comunicar per correu electrònic a [email protected] amb el nom i cognoms, DNI, domicili, quantitat donada, data, telèfon i farem arribar els certificats a l’agència tributària, pel qual aquesta donació computarà a l’esborrany de la renda 2025 dins l’apartat de desgravacions per donacions.
Benefici fiscal
De cada donació hi ha un benefici fiscal que et resumim a continuació, però per poder aplicar les deduccions a l’exercici 2025 caldrà efectuar la donació abans del 24 de desembre:
1. Deduccions per donacions de persones físiques (declaració de renda):
FINS A 250 €:
– Ens podem deduir el 80% de totes les donacions (dels primers 250 € de donació ens retornen 200 €).
A PARTIR DE 250 €:
– De la quantitat que excedeixi d’aquests 250 € ens podem deduir:
· El 45% si hem fet una donació en els dos exercicis anteriors d’una quantitat igual o superior a l’any anterior (el 45% a partir del tercer any).
· El 40% en la resta de casos.
2. Deduccions per donatius de persones jurídiques (empreses, impost de societats):
· El 50% si hem realitzat un donatiu en els dos exercicis anterior d’una quantitat igual o superior a l’any anterior (el 50% a partir del tercer any)
· El 40% en la resta de casos La deducció total per donatius té un límit del 15% de la base liquidable.
Ajuda’ns a fer que la llum de Krisol brilli amb més força!
Moltes gràcies, moltes gràcies, moltes gràcies!